AXA JIŽ POSEDMÉ NEJHODNOTNĚJŠÍ ZNAČKOU MEZI SVĚTOVÝMI POJIŠŤOVNAMI

20.10.2015 | redakce | Tiskové zprávy
Již sedmým rokem v řadě AXA zaujala první místo mezi všemi značkami světových pojišťoven. Hodnota její značky letos vzrostla o 14 %. Vůbec poprvé se pak AXA letos dostala i mezi padesátku nejhodnotnějších světových značek napříč všemi odvětvími. S pětibodovým nárůstem obsadila 48. místo v žebříčku Best Global Brands.
axa.jpg

Server Interbrand[1] zveřejnil výsledky žebříčku Best Global Brands, ve kterém se opět potvrdila síla a hodnota značky AXA: stala se 48. nejlepší značkou na světě, vůbec nejlepší značkou na světě v konkurenci ostatních světových pojišťoven a nakonec 4. nejlepší francouzskou značkou napříč všemi odvětvími. Její hodnota meziročně stoupla o 14 % a je nyní odhadována na 9,254 miliardy USD.

„Naším cílem je chránit naše klienty a zajistit, aby byly služby AXA v oblasti pojišťovnictví i správy aktiv dostupné všem, kdykoli a kdekoli. Tato strategie prostupuje všemi našimi hodnotami po celém světě.

Jsme velice hrdí na to, že právě letos – kdy slavíme třicáté výročí – získala AXA místo mezi padesáti nejhodnotnějšími značkami na celém světě. Ráda bych proto poděkovala našim zaměstnancům a distributorům, protože právě oni jsou těmi nejlepšími ambasadory značky AXA, kteří ji denně před našimi klienty podporují,“ říká Véronique Weill, provozní ředitelka a členka řídícího výboru skupiny AXA.

 

vítěz testu finančních poradců
Udělejte správné rozhodnutí ještě dnes. Sjednejte si pojištění s vítězem největšího testu finančních poradců. Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou konzultaci Vašich možností kliknutím zde

 

Podle serveru Interbrand je klíčovým úspěchem značky AXA, který se promítá do jejího trvalého růstu, její neustálá investice do značky v podobě narůstajícího businessu a informovanosti o všem, co se uvnitř společnosti děje – od firemní kultury po nově uzavřená partnerství či spolupráci. V roce 2015 si značka AXA prosadila svoji přetrvávající dominanci nejen jako nejhodnotnější značka mezi světovými pojišťovnami, ale také svým vynikajícím výkonem na poli finančních služeb, což je třetí největší oblast zastoupená v žebříčku Best Global Brands.

„Za poslední dva roky jsme v hodnocení serveru Interbrand získali 11 bodů a zvýšili hodnotu značky AXA o 30 %. Tento úspěch odráží zejména pravidelnost, důslednost a relevanci našich investic do značky. Díky tomu se AXA stala velmi cenným majetkem a hnacím motorem pro více než 103 milionů našich klientů a 130 tisíc distributorů po celém světě. Vztah s našimi klienty je tak dnes na bázi denní diskuse o tom, jak můžeme zlepšit naše služby tak, aby co nejlépe naplňovaly jejich potřeby a očekávání.

Jsem přesvědčen o obrovském potenciálu značky AXA, který je z velké části poháněn naší ambicí vždy předvídat, chránit a pečovat o naše zákazníky tak, abychom pro ně byli tou nejlepší oporou v rychle se měnících podmínkách na finančních trzích,“ doplňuje Frédéric Tardy, ředitel marketingu a distribuce skupiny AXA.

[1] Žebříček Best Global Brands počítá hodnotu značky podle tří kritérií – finanční výkonnosti, síly značky a její role při rozhodování o nákupu produktů a služeb. Více informací naleznete na webu: http://www.interbrand.com/.

AXA v České republice a na Slovensku


AXA v České republice a na Slovensku působí prostřednictvím penzijní společnosti, životní pojišťovny, pojišťovny (se zaměřením na neživotní pojištění), investiční společnosti, na Slovensku pak ještě přes doplnkovú dôchodkovú spoločnosť a dôchodkovú správcovskú spoločnosť. Má více než 1,3 milionů aktivních klientů, téměř 600 zaměstnanců a více než 97 miliard korun aktiv pod správou.

AXA životní pojišťovna má na pojišťovacím trhu stabilní pozici. Objem aktiv pod správou životní pojišťovny ke konci roku 2013 činil 13 miliard korun. Počet smluv AXA životní pojišťovny ve stejném období dosáhl více než 281 tisíc.

AXA pojišťovna vstoupila na trh v roce 2008. Nabízí pojištění DOMOV (stavby, domácnosti) a AUTO (povinné ručení a havarijní pojištění) se širokou nabídkou různých připojištění a asistenčních služeb. Hodnota hrubého předepsaného pojistného činila v roce 2013 cca 1 miliardu korun. Počet smluv AXA pojišťovny dosáhl ke konci roku 2013 více než 509 tisíc.

AXA penzijní společnost obsadila v roce 2014 pátou pozici na českém trhu dle výše prostředků evidovaných ve prospěch účastníků, což činí 11,8 % na trhu transformovaných fondů a 7,3 % na trhu účastnických fondů. Udržuje si tak stabilně pozici jedné z největších penzijních společností na českém trhu. Celkově využívá služeb AXA penzijní společnosti zhruba 394 tisíc klientů. Jednou z priorit společnosti je spolupráce se zaměstnavateli, kteří svým zaměstnancům přispívají na penzijní spoření. Celkový počet smluv s příspěvkem zaměstnavatele činil ke konci roku 2014 zhruba 105 tisíc.

AXA investiční společnost na trhu působí od roku 2007 a na konci roku 2013 měla již více než 94 tisíc klientů. Klientské aktiva pod správou představují nyní 3,7 miliard korun. AXA investiční společnost nabízí celkem 10 podílových fondů, přičemž tři z nich jsou střešní fondy, které dávají i drobným klientům možnost investovat do nejlepších z 1100 fondů spravovaných společnostmi AXA.

AXA a společenská odpovědnost

Skupina AXA se hlásí ke společenské odpovědnosti. Jejími prioritami jsou spolupráce s komunitami, podpora finanční gramotnosti a ohleduplný přístup k životnímu prostředí. Od roku 2007 je AXA generálním partnerem projektu Nadace Partnerství „Na zelenou“, který je zaměřen na zvýšení bezpečnosti dětí při cestách do školy a zároveň je motivuje k dojíždění na kole či k docházení do školy pěšky. Od roku 2011 je AXA generálním partnerem školního informačního kanálu ŠIK, jehož prostřednictvím podporuje finanční gramotnost u žáků základních a středních škol.

AXA Group

Skupina AXA zaujímá celosvětově vedoucí pozici v oblasti pojištění a správy majetku. Zaměstnává na 157 000 pracovníků, kteří zajišťují péči o 102 miliony klientů v 56 zemích světa. V roce 2013 dosáhl obrat skupiny podle IFRS výše 91,2 miliardy EUR a tržby podle IFRS výše 4,7 miliardy EUR. Ke dni 31. 12. 2013 činil majetek ve správě (AUM) společnosti AXA 1,113 miliardy EUR.

AXA ASSISTANCE v České republice

AXA ASSISTANCE zahájila svou činnost v České republice v roce 1998 jako poskytovatel asistenčních služeb pro korporátní klientelu. Nyní nabízí své služby jak firemním zákazníkům, tak i jednotlivcům. Klienty AXA ASSISTANCE jsou zejména pojišťovny, banky, cestovní kanceláře, hotelové řetězce, výrobci a prodejci automobilů, dopravci, distributoři energií, atd. AXA ASSISTANCE poskytuje cestovní pojištění a s ním spojené asistenční služby, právní ochranu a poradenství, asistenční služby pro vozidla, domácnosti či zdravotní asistenci a rovněž moderní produkty na míru, zejména z oblasti lifestyle a concierge služeb pro VIP klienty