Na zřízení vlastního obchodního místa s bankovními produkty stačí milion korun

23.04.2016 | PR článek | Články
Věhlasný přístup švýcarského privátního bankovnictví lze nově realizovat i v České republice. Dobré jméno ve spojení s funkčním a osvědčeným konceptem tvoří základ franšíz OK POINT.
investovani_04_noviny_a_bryle.jpg

Tradice správy majetku v České republice v podstatě chybí. Banky dokáží nabídnout služby privátního bankovnictví pouze klientům, jejichž majetek čítá miliony či desítky milionů korun. Jejich řešení jsou navíc omezená nabídkou pouze jedné finanční instituce. Běžní klienti nemohou služeb skutečného objektivního poradenství v bankách využívat vůbec.

Franšízy OK POINT tak zaplnily místo na trhu pro ty klienty, kteří chtějí využívat výhod privátního bankovnictví a nezávislé správy majetku, aniž by museli disponovat miliony na účtech.

Bankovní zázemí

Každá obchodní místo OK POINT využívá transakční systémy a bankovní produkty mBank.Tato banka je známá tím, že  jako první nabídla na českém trhu nejvyužívanější služby zcela zdarma a odstartovala tak malou českou bankovní revoluci v (ne)účtování poplatků.

Každý OK POINT disponuje bankomatem, lze zde realizovat bankovní transakce. V tomto se OK POINT neliší od standardní kamenných obchodních místech mBank.

Pobočka budoucnosti - propojení nezávislého poradenství s bankovními a realitními službami

Navíc však OK POINT umí klientům nabídnout komplexní nezávislé poradenství v otázkách úvěrových a hypotéčních produktů, pojištění, spoření či extrémně široké škály investic. Velkou konkurenční výhodu představuje propojení s realitními službami. I v této oblasti mohou všichni klienti využívat zkušeností a zázemí Broker Consulting, tedy společnosti s bezmála miliardovým obratem.

Součástí standardních realitních služeb na OK POINTech je pořizování profesionálních fotografií, služby homestagingu nebo párování nabídek a poptávek v rámci automatického systému. Právě tento systém, který těží z velikosti Broker Consulting, stojí za 40 % úspěšně zrealizovaných zakázek.

Komplexní nástroje a podpora pro reporting a kontroling

Realizaci celé pobočky zařizuje Broker Consulting. Franšízant se tak může věnovat sestavení vhodného týmu. Zatímco probíhá stavba budoucí franšízy, franšízant i jeho zaměstnanci prochází potřebných vzděláváním, které kompletně zajišťuje tým lektorů Broker Consulting. Vzdělání zaměstnanců zahrnuje technickou, ale i obchodní, praktickou složku.

Pro efektivní obchodní řízení pobočky má franšízant k dispozici systémy pro reporting a kontroling.  Broker Consulitng poskytuje franšízantovi také marketingovou podporu. Na otevření pobočky je navázaná potřebná efektivní lokální billboardová kampaň, roznos letáků, vydání PR článků v místních médiích apod.

Franšízant na začátku platí reálné náklady spojené s vybudováním pobočky. Neplatí tedy nesmyslné poplatky na to, aby vůbec směl „spolupracovat na výdělečném podnikání“. Tyto jednorázové náklady se pohybují kolem jednoho milionu korun. Zahrnují  počítačové i marketingové vybavení.

Pokud jste si někdy kladli otázku, jak podnikat s jedním milionem korun, OK POINT by měl stát v popředí vašich úvah z hlediska atraktivity oboru i „prověřenosti“ konceptu.

Yandex.Metrica