Nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami se poosmé stala AXA

18.10.2016 | redakce | Tiskové zprávy
Letošní žebříček Interbrand, který vyhlašuje sto nejlepších značek světa, potvrzuje globální sílu značky AXA. Pojišťovna AXA je 46. nejhodnotnější značkou na světě, první nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami a třetí nejlepší značkou napříč finančním sektorem. AXA se současně s tím stala první pojišťovnou, která se v tomto hodnocení umístila osmkrát v řadě. V nejrychleji se rozvíjejících se značkách drží AXA 16. pozici. Hodnota značky v letošním roce vzrostla o 14 % na 10,579 miliard dolarů (přes 256 bilionů korun).
axa.jpg

„Jsme velmi hrdí na to, že je AXA nejhodnotnější značkou mezi pojišťovnami osmý rok v řadě. AXA je mimořádně cennou značkou, které důvěřuje 103 milionů klientů po celém světě. Od roku 2013 se hodnota značky zvýšila o 49 %, což ilustruje naši strategickou vizi poskytovat našim klientům ochranu a zlepšovat tím jejich životy", říká Karel Žyla, manažer PR a interní komunikace AXA ČR a SR.

V letošním žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands ocenili hodnotitelé tři hlavní iniciativy, které zvýšily hodnotu značky a úspěch celé globální skupiny AXA. Prvním z nich bylo posílení inovací, tak aby AXA lépe sloužila svým klientům a mohla lépe předpovídat jejich potřeby. Druhou iniciativou je posílení společenské odpovědnosti a odpovědného růstu. A posledním je rozšířená přítomnost skupiny AXA v Africe a na Blízkém Východě.

Kritéria pro zařazení do žebříčku Interbrand’s Top 100 Best Global Brands mohou splňovat pouze globální značky, působící napříč kontinenty, překonávající kulturní hranice a splňující růst na všech vyspělých trzích. Nejméně 30 % příjmů musí pocházet z oblasti mimo domácí region. Značka musí být přítomna v Asii, Evropě, Severní Americe a stejně tak musí být přítomna na rozvíjejících se trzích. Musí poskytovat dostatečně veřejné a dostupné údaje o svém hospodaření. Očekávaný ekonomický zisk musí být dlouhodobě kladný. Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.