Za spuštěním nového lifestylového webu Patálie stojí finanční skupina AXA

14.03.2016 | redakce | Tiskové zprávy
Skupina AXA uzavřela partnerství s lifestylovým webem Patálie.cz, který byl spuštěn na konci února. Cílem spolupráce AXA a nového online magazínu je navázat nový způsob komunikace s širokou veřejností a propojit tak povědomí o značce s kvalitním obsahem, který Patálie nabízí.
axa.jpg

Smyslem spolupráce je větší povědomí o značce prostřednictvím pestrého a zajímavého webového obsahu, do kterého ovšem AXA nemá v úmyslu jakkoli zasahovat. Skryté PR není potřeba, nabídne-li web tematické propojení obsahu a služeb, návštěvníci Patálie to určitě poznají.

„Finanční instituce v minulosti vznikaly na základě důvěry a vzájemné pomoci uvnitř komunity, byly partnerem pro bezpečnější a pohodlnější život. Postupem času se ale lidem nepochopitelně odcizily a my si myslíme, že je to chyba. Chceme být lidem blíž a prostřednictvím Patálie.cz můžeme být v kontaktu se čtenáři novým, neotřelým způsobem, který nám charakter běžné komunikace mezi klientem a finanční institucí neumožňuje.“ doplňuje k nezvyklému propojení generální ředitel AXA pro ČR a SR Martin Vogl.

 

vítěz testu finančních poradců
Udělejte správné rozhodnutí ještě dnes. Sjednejte si pojištění s vítězem největšího testu finančních poradců. Sjednejte si bezplatnou a nezávaznou konzultaci Vašich možností kliknutím zde

 

Vedoucím redakce je Michal Schindler, bývalý šéfredaktor časopisu ČILICHILI, který by v rámci českého internetu rád podpořil linii kvalitní, názorové a náročnější lifestylové žurnalistiky. Jeho cílem je čtivý web, který bude používat nové a atraktivní formáty a bude lidi bavit. Na obsahu magazínu pracují kromě stabilního týmu pěti lidí i externí novináři, ilustrátoři, fotografové, grafici a multimediální odborníci.