Zkušenosti Broker Consulting: Realitní makléři hledají nové možnosti a zajímají se o finanční franšízy

Realitní makléři mívají často potíže sehnat nemovitosti k prodeji přes sociální sítě či realitní monitoring. Pomoc je ale jednoduchá - spojení realitních a finančních služeb (OK POINT). Díky němu “získají” mnoho nemovitostí ještě dříve, než se o ně začnou zajímat další realitní kanceláře.

bydleni_08_novy_dum.jpg
Dům
Hledáte výhodný úvěr na BYDLENÍ?


S námi jej získáte


jsme na trhu již od roku 1998 a zprostředkovali jsme úvěry na bydlení v objemu

26 561 148 661 Kč


Garantujte si bezplatně výhodný úrok
-
Ušetřete na hypotéce v průměru 700 kč měsíčně
-
Naše řešení má doživotní záruku
-
Jsme vítězi testu finančních poradců

 

 

 

Nabrat kvalitní nemovistost je pro realitní makléře jedním z nejtvrdších oříšků k rozlousknutí. A ještě aby měla majitele, který nebude mít “zlaté oči”, ale bude za ni požadovat reálnou cenu… V Česku už je celkem běžnou praxí, že na inzerát, kdy někdo prodává nemovitost “na vlastní pěst”, se ozve hromada realitních makléřů. Jde to ale i jinak. A systémově - spojením realitních a finančních služeb.

Zkušenosti konzultantů Broker Consultingu zajistí náběr nemovitosti

 

Gró tohoto modelu spočívá v dlouholeté spolupráci finančních konzultantů či privátních bankéřů s klienty. Díky tomu většinou vědí také o tom, že jejich zákazník chce prodat či koupit nemovitost. A vědí to v úplném začátku, tedy dříve, než to klient řeší s konkrétní realitkou. S případnou nabídkou vyřízení prodeje nemovitosti pak zákazník souhlasí podle zkušeností až v 94 procentech. Důvod je jasný - tohoto konzultanta znají dlouho a věří mu.

 

„Naše zkušenosti vypovídají o tom, že přibližně 6 až 12 měsíců před samotným prodejem nemovitosti řeší její vlastník finanční otázky, s nimiž se obrací na bankéře či finančního konzultanta. V tento moment si šikovný obchodník nemovitost rovnou nabere. Běžný makléř se k této nemovitosti nemá šanci ani dostat, protože o tomto záměru zpravidla ví jen onen poradce nebo bankéř. Jde o jednoduchý náběr nemovitostí. Klienti to navíc velmi oceňují,“ uvádí Jan Lener, ředitel realitního oddělení Broker Consulting s tím, že i proto loni přešly desítky realitních makléřů právě do realitního oddělení Broker Consulting.

 

Franšízy 3v1 jsou podle zkušeností Broker Consultingu silnou konkureční výhodou

Realitní makléři navíc v rámci spolupráce s Broker Consulting mohou udělat ještě další krok. Otevřít si franšízu OK POINT, připravenou se strategickým partnerem mBank. OK POINT sdružuje finanční a realitní služby a zprostředkování bankovních služeb.


Realitní makléři a manažeři realitních kanceláří tvoří nyní 20 procent všech zájemců o franšízu OK POINT. Franšíza totiž zachovává možnost vedení realitního týmu, ale přidává jim k tomu ještě další bonus ve formě dvou segmentů navíc a následně i plynoucí benefit v podobě přílivu nových klientů.

Realitní makléři tvoří až 20 procent zájemců o unikátní finanční franšízu

 

Největší bolístka realitních makléřů? Shánění nemovitostí k prodeji přes realitní monitoring nebo sociální sítě. Máte to také tak? Poslední rok ale přinesl nový fenomén – spojení realitních a finančních služeb (OK POINT). Makléři díky němu naberou desítky nemovitostí za rok. Ke klientům se totiž dostanou dříve, než se o ně začnou přetahovat realitní kanceláře.

 

Nejtěžší na práci realitního makléře je nabírání nemovitostí. Především těch kvalitních s majiteli, kteří mají reálné požadavky na prodejní cenu. Konkurence na realitním trhu je velká, pověst realitních makléřů nevalná a na každý inzerát, který zveřejní sám zájemce, volá během pár minut zástup realitních makléřů toužících získat nemovitost, kterou budou moci prodat nebo pronajmout. V tu chvíli nejsou v dobrém postavení a je téměř jedno, z jaké realitní kanceláře pocházejí. Jak krásné by bylo nebýt v danou chvíli v konkurenci s desítkami jiných makléřů?

 

Prodej na straně jedné, souběžné financování na straně druhé

 

Jde to! V České republice se už nějakou dobu rozmáhá nový fenomén. Jde o benefity ze spojení finančních a realitních služeb. Jak to přesně funguje? Finanční konzultanti, privátní bankéři, ti všichni pracují s klienty dlouhodobě – dlouhá léta. Doslova sedí u klientů doma v obývacích pokojích a řeší s nimi budoucnost. A tak vědí, že se klient chystá koupit či prodat nemovitost. Vědí to ještě dříve, než klient vůbec začne přemýšlet, jak či s kým svou nemovitost prodá.

 

Když pak konzultant nabídne, že vyřídí i prodej nemovitosti, klienti dle zkušeností v 94 procentech souhlasí. Je to logické, s konzultantem se znají dlouhodobě a věří mu. Proč by zkoušeli štěstí s někým novým, koho neznají, když všechny profesionální služby mohou získat tam, kde jsou zvyklí?

 

Ale i u klientů, kteří nemají svého privátního bankéře či konzultanta, lze nabídnout realitní službu ještě před prodejem nemovitosti. Většina majitelů totiž před tím, než dá nemovitost do prodeje, zpravidla hledá nebo už přímo kupuje nemovitost jinou a zajímá se, jak ji financovat. A na financování se klienti chodí zeptat s předstihem – k finančním konzultantům či do banky.

 

„Z našich zkušeností vyplývá, že zhruba 6 až 12 měsíců před samotným prodejem nemovitosti řeší její majitel finanční otázky, se kterými se obrací na bankéře či finančního konzultanta. To je moment, kdy šikovný obchodník rovnou nemovitost nabere. Běžný makléř se k této nemovitosti nemá šanci ani dostat, protože o tomto záměru zpravidla ví jen onen poradce nebo bankéř. Je to tak jednoduchý náběr nemovitostí a klienti to navíc velmi oceňují,“ říká Honza Lener, ředitel realitního oddělení Broker Consulting. „Další možnost náběru nemovitosti je také důvod, proč k nám v loňském roce přešly desítky realitních makléřů,“ doplňuje.

 

Cesta ke kvalitě tkví v komplexní nabídce

 

Realitní makléři však mohou jít ve spolupráci s Broker Consulting ještě dál. „Dál“ znamená otevřít si franšízu OK POINT, připravenou se strategickým partnerem mBank. OK POINT spojuje finanční, realitní služby a zprostředkování bankovních služeb a naplno využívá synergii mezi všemi třemi segmenty.

 

V tuto chvíli tvoří realitní makléři a manažeři realitních kanceláří 20 procent všech zájemců o franšízu OK POINT. Franšíza totiž zachovává to, na co jsou ze své branže zvyklí, včetně možnosti vedení realitního týmu, ale přidává k tomu navíc dva segmenty a z nich plynoucí benefity – příliv nových klientů.

Žádost o bezplatný návrh
NÍZKÉ ÚROKOVÉ SAZBY
Odeslat žádost o NÍZKÝ ÚROK

Hypoteční kalkulačka
Zjistěte kolik s námi můžete ušetřit na hypotéce v naší hypoteční kalkulačce
Yandex.Metrica